zondag 8 november 2015

Mogen wij ons even voorstellen.

Hallo,

Ik ben Eden Vos.
Mijn ouders zijn Nienke van Cleef en Thomas Vos.
Binnenkort krijgen wij een baby en zijn wij met zijn vijven.
Deze week wordt ik 4 jaar en kom dan alle dagen naar school.
De klas ken ik al, omdat mijn broer Nöel ook bij juf Carla in groep 1/2 gezeten heeft.
Ik kwam vaak mee als Nöel naar school gebracht werd. Hij zit nu in groep 3.
Ook ken ik al diverse kinderen uit deze groep.
Ik heb er zin in om te beginnen.



Ik ben Sofie van Olderen.
Mijn ouders zijn Cato en Erik van Olderen.
Ik heb twee oudere broers die ook op de Koningin Julianaschool zitten.
Dus de school is voor mij ook niet vreemd.
Als ik deze week 4 jaar geworden ben, kom ik ook alle dagen naar school.
Mijn vriendinnetje Eden zit ook in deze groep, dat vind ik erg fijn.
Ik hoop dat ik gauw gewend ben.
Mijn moeder komt elke week op school, om kleuters te helpen met bepaalde programma´s op de computer.




Wij wensen Eden en Sofie een hele fijne en leerzame tijd bij ons in de groep.