zondag 30 augustus 2015

Mogen wij ons even voorstellen.

Hallo,

Ik ben Femke Aalbers. In september wordt ik 4 jaar, maar ik mag al gelijk in het nieuwe schooljaar beginnen.Ik ben al een paar keer wezen wennen en ik hoop dat ik gauw gewend ben aan de groep en het naar school gaan. Ook mijn vader heeft ook op de Koningin Julianaschool gezeten, maar dat was nog op de oude locatie.
Mijn moeder wordt klassenmoeder en zal de school ook wel gauw leren kennen.
Tot maandag.



Ik ben Cato Teunissen van Manen. Ik ben precies op de eerste schooldag jarig en wordt dan 4 jaar.
De school is niet onbekend, want mijn zus en broer hebben ook op deze school gezeten. Ook woon ik dichtbij de school en kwam nog weleens langs als de kleuters buiten speelden. Ook mijn ouders kennen de school al.
Ik hoop ook gauw gewend te zijn en een leuke schooltijd tegemoet te gaan.



Femke en Cato we wensen jullie een gezellig en leerzaam schooljaar.